søndag 16. november 2008

Sitat som passer til meg og livet mitt:)

- Når livet gir deg en smell, er humoren en god støtdemper.                   Phil Bosmans

- Svalene kommer med sommeren, men drives bort av høstens kulde. På samme måte er falske venner med oss i livets godvær, men så snart de aner ulykkens vinter, forsvinner de.
Marcus Tullius Cicero

- Uansett hvor langt nede man er, lurer det alltid et smil rundt neste hjørne.
Astrid Gjertsen

- Jeg har opplevd såpass mye i livet mitt, at jeg for lengst har lært at hvis du ligger i søla, kan du bare se oppover. 
Mina Helen Hadjian

- Overkjørt blir vi alle sammen - en gang i livet. Men så får en reise seg opp igjen. Og late som ingenting.
Henrik Ibsen

- Medgang gir venner, men motgang prøver dem.
Nicolas Ling

- Livet består også av å gå på trynet!
Wenche Myhre

- Solen kan ikke alltid skinne.
Danske ordtak

- Til sin venn skal man komme buden i medgang og ubuden i motgang.
Danske ordtak

- Det følger en skygge med alt.
Norske ordtak

- Man elsker og beundrer det mennesket som kan smile i sorgen, samle styrke etter fortvilelsen og fatte nytt mot gjennom ettertanke.
Thomas Paine

- Faller du én gang så reiser du deg to ganger.
Ukjent

- Veien du går, må du følge til ende,
fører den og gjennom skyggenes dal.
Ingen kan stanse, og ingen kan vende,
ingen kan skånes for tårer og kval.
Arnulf Øverland



2 kommentarer: