onsdag 22. oktober 2008

Berg og dalbane

Berg og dalbane, det er det eg vil kalle perioden no.. Livet mitt har gått litt i berg og dalbane, godt og vondt liksom.. Å flytte det e ikkje alltid lika lett nei.. Første gangen eg flytter heimifrå.

Det føles ut som om ein del av meg har forsvunne fra Osterøy, ein del eg vil skal vera der. Eg veit ein liten del av meg e igjen der, og den e godt planta hos bestevenninna mi. Men alikavell føles det ut som om eg har blitt litt usynlig. Savner familien min, mamma og pappa og mine brødre, men usynligheten min vil ikkje forsvinne, mine følelser vell og merke..

Men så e eg så heldig å ha Katrine her, som alltid e her på godt og vondt, så må høre på alt eg har å sei, men me e gode lyttere begge to..;)

Har et par spørsmål eg spør meg sjøl: venner, kossn vil du de skal være mot deg? og kossn vil du ta vare på de..?

To vanskelige spørsmål, men eg håper eg finner svaret ein dag..

Eg er veldig glad eg har flytta fra Osterøy, var lei heile plassen, og så var eg så heldig å møte Katrine på Folkehøgskule, og no bur me sammen :D Me har flytta inn i ein veldig fin leilighet og her trives eg som plommen i egget..

Begynt å få nye venner, kompisser :D Det eg aldri har hatt før. Tenke seg til ja, men det e sant. Det er godt når du har vokst opp med berre jenter, og få gutta som venner e som heaven:D 

Fremmover håper eg at det går i litt mindre berg og dalbaner, og meir rett til værs:D Krysser fingrene og håper på det beste.

Katrine, love you my girl <3

Stine Marie, miss you, telefonen e godt å ha ja;)

1 kommentar:

  1. Jeg føler at vi faktisk har mange ting til felles jeg og du...
    Hadde det akkurat likt når jeg flyttet fra senja til Tromsø for noen år siden.
    Og jeg har også til tider følt meg glemt og forsvunnet til tider.
    Har hat noen tunge tider men en ting skal du vite at du kommer deg igjennom det.

    Du har også Katrine og hjelpe deg igjennom tunge tider.
    Noe som er faktisk veldig viktig.

    Og du skal vite at har alltid meg og snakke med visst det skulle være noe.

    Jeg blir bare enda mere glad i deg når jeg ser hvor lik vi egentlig er.

    SvarSlett