mandag 27. oktober 2008

Venner

Venner har mykje å sei i livet.. Nokken kommer og går, nokken blir med deg gjennom heile livet.

Stine Marie som er bestevenninna mi, ho e ei av de få som fremdeles snakkes masse med meg og tar godt vare på venneforholdet. Det er lettere å ta kontakt, visst andre tar kontakt og. Av og til føles det som om eg alltid må ta kontakt, men men.. Livet skal ikkje alltid vera lett..

Har kjent Stine Marie siden barneskulen, og me har hatt mange nedturer som blir til gode oppturer igjen:D

Ho har opplevd at eg har vert 1 år vekke fra Osterøy. Da eg var på folkehøgskule. Selvfølgelig var det hardt for ho ja, men eg var heima i alle ferier og sånt og da hadde me det kjempe gøy:D Ho har vert på besøk hos meg ein gang på folkehøgskulen, og det var vell egentlig da ho skjønte at eg ikkje alltid hadde tid til å ringe og sånt.

No har eg jo flytta til Trondheim, og det e litt verre. Men Stine Marie e veldig flink ja, når eg snakke med ho, så hører eg kor glad ho blir, og eg blir så glad når ho e glad:D

E så glad i Stine Marie atte<3

På folkehøgskulen fekk eg mange nye venner, som eg skal ta godt vare på. Katrine som eg bur med<3>

Folkehøgskule e det beste eg ever har funne på å gå på:) Annbefaler alle å gå på folkehøgskule. Mange gode venner som du kan snakke med når du vil forde om de ikkje bur der du bur.

Letter å skjønne det der når du har gått på folkehøgskule, eg vil vell kalle de som ikkje har gått folkehøgskule for utenforstående.. Prøv det og skjønn ka det går i;) Det e verdt det.. Minne for livet og venner for livet<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar