søndag 26. oktober 2008

Grong <3

Endelig fant eg og Katrine ut at me skulle ta turen til Grong. Til Namdals Folkehøgskule:D Me reiste torsdag 23.10 og kom tilbake i dag søndag 26.10. 

Overaske Kristine og Hanne som me gjekk på fhs med i fjor som i år er 2 årselever:)

Me kom til kveldsen, og når Kristine og Hanne såg at me kom så var ikkje maten så lenge i munne til Kristine. Me hadde ikkje fortalt at me skulle komme. Det var litt synd at de ikkje skulle være på skulen heile helga, de skulle vekk lørdagen på dykking. Men sånn kan det gå.. Så me hang med folket på fhs me:P

Det var koselig å få møte lærerene igjen.. Me møtte på Kurt-Are, Stein, Britt, Pål, Ivar (som fekk ein Cuba sjokolade av oss, det e jo det han e så glad i), ei av de to kjære kontordamene våre Turid og , vaktmesteren Knut, og kjøkkendamene, og selvfølgelig husmora Åse Liv, og nei eg må jo ikkje glømma rektor Bjørn Olav:)

Torsdagen beli fort slutt siden me kom om kvelden. Var litt prating me Kristine og Hanne:)

Fredagen var me på frokost og me var med på morgensamling. Så var me litt på rektors time, men orka ikkje gå inn igjen etter pausen.. Har ikkje akk vert det gøyaste som har vert på fhs, nokke har vert gøy, men ikkje alt.. Så me gjekk og venta på at det skulle bli middag i grun, men lunsjen må jo komme først.. God mat ja.. hehe... Etter lunsjen så var me ein tur på polet, måtte jo ha drikke for kvelden...

Når middagen kom, forventa me god sunn mat, men det var hamburger, nokke me aldri fekk når me gjekk der.. Stort sjokk omtrent:P hehe Men det gjekk no ned da:P

Me satt på Rommet og prata masse skit med Hanne og Kristine, det var kos det, masse sladder:D

Eg og katrine fant ut at me vill ut ein tur fredags kveld, og det var veldig koselig. Me komt i prat med de som går på fhs, og de virker veldig hyggelige. Nachspiel blei det og, men det e et par glimt eg ikkje husker der ja:P hehe.. shit happends..

Så kom lørdagen, første gangen på lenge eg ikkje har vert fyllasjuk, og det var godt det ja. Det var graut til middag.. mmmmm, god mat:D Akk som det har vert på namdals fhs.. Hadde liten plan o å gå ut da og, men det blei berre to drinker på vertshuset, og der jobba jo Siv.. Såg ikkje at det var ho med ein gong, trur alle hørte meg og Katrine:P hehe..

No e me endelig heima igjen, godt det og. No blir det å fortsette å søke etter jobb.. Det slite der, men det må no dukke nokke opp til slutt. Har gått nok på veggen no.. TRENG JOBB!! Så det blir meir søking i måro.. Funne nokke som kan sjå øovandes ut på nettet i dag.. Så eg skal søke på nokken av de:) Vil gjera mamma og pappa stolt.. For eg veit at den dagen eg får meg jobb, så blir de stolt av meg:D

1 kommentar:

  1. Det e bra du har Stine Marie :)
    Det e vænna som e trofast og som står ve di sie gjennom heile live som tælle. Ihvertfaill te syvende og sist :)
    <3

    SvarSlett